Filteren
Trefwoord
104 resultaten
Trefwoord: Verwachtingenmanagement
gebondenNederlands176 blz.9789089653291
1e druk
2-2-2017
andere uitgaves beschikbaar
Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Meer
paperbackNederlands48 blz.9789090362083
1e druk
5-9-2022
De bedoeling van UAV-GC-contracten is dat bouwprojecten beter beheersbaar worden en efficiënter kunnen worden uitgevoerd. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789462158955
2e druk
7-11-2024
Goede onboarding gaat uit van individuele medewerkers en hun persoonlijke verwachtingen en ervaringen. Uitgebreid behandelt dit boek alle aspecten die belangrijk zijn voor een geslaagde onboarding, met volop praktische tips. Meer
gebondenNederlands160 blz.9789462201330
1e druk
25-5-2017
andere uitgaves beschikbaar
Werken voor een opdrachtgever is geen kwestie van U vraagt wij draaien. Op gelijk niveau staan, en uw externe of interne klant aan het denken zetten levert veel meer op. Meer
paperbackNederlands150 blz.9789047002727
9e druk
4-2-2017
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand het beter doet. Tevreden klanten hebben, is tegenwoordig niet meer genoeg. Meer
paperbackNederlands198 blz.9789043032056
4e druk
1-3-2014
Met ‘Verboden voor klanten, wij houden van fans' ontdek je hoe je extra waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van! Meer
paperbackNederlands266 blz.9789401800419
1e druk
26-8-2016
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek gaat over het hoe van projectmanagement en hoe je als projectmanager met een proactieve houding ook in moeilijke situaties regie houdt. Meer
paperbackNederlands168 blz.9789400510548
1e druk
15-12-2018
andere uitgaves beschikbaar
Dit praktische boek leert je wat je kunt doen als je met een probleem wordt geconfronteerd. Het is een handleiding waarmee je een probleem kunt laten verdwijnen of kunt omdenken. Meer
gebondenNederlands144 blz.9789089655431
1e druk
16-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Meer
gebondenEngels203 blz.9780787981396
1e druk
In dit boek worden realistische verhalen gebruikt die de paradox of excellence illustreren; hoe beter de prestaties zijn, hoe hoger de verwachtingen worden (waar niet aan voldaan kan worden). Meer
paperbackNederlands272 blz.9789492037657
1e druk
24-7-2017
andere uitgaves beschikbaar
De huidige Chief Business Officer van de futuristische 'dromenfabriek' Google [X] besloot het fenomeen van gelukservaring te benaderen als een ingenieur. Meer
paperbackNederlands100 blz.9789462760004
1e druk
1-5-2014
Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight. Meer
28% KORTING
e-bookNederlands160 blz.9789462201477
1e druk
10-2-2015
andere uitgaves beschikbaar
Werken voor een opdrachtgever is geen kwestie van U vraagt wij draaien. Op gelijk niveau staan, en uw externe of interne klant aan het denken zetten levert veel meer op. Meer
e-bookNederlands152 blz.9789077881552
1e druk
14-4-2011
andere uitgaves beschikbaar
Kent u ook het gevoel dat er niet naar u wordt geluisterd? Komt uw boodschap niet altijd over? Dan is het hoog tijd om te werken aan uw communicatievaardigheden. Meer
paperbackNederlands222 blz.9789047003601
17e druk
29-1-2013
andere uitgaves beschikbaar
Het doel van deze strategie is de tegenstander uit te schakelen door van hem een partner te maken en via onderhandelingen samen met hem de problemen te lijf te gaan. Meer
e-bookNederlands184 blz.9789077881958
1e druk
14-4-2011
andere uitgaves beschikbaar
Maak korte metten met het geklaag van collega's, familie of vrienden. Maak gebruik van uw aangeboren optimisme en reken af met de klaagcultuur. Meer
gebondenEngels358 blz.9780471738756
1e druk
Dit boek is niet alleen geschikt voor professionals die een fundamentele rol spelen bij het uitspreken van verwachtingen. Het boek is tevens geschikt voor investeerders die geloven in het gebruik van fundamentele informatie om hun verwachtingen met betrekking tot de prestaties van een bedrijf uiteen te zetten, alsmede analisten die financiële resultaten voorspellen en investeringsaanbevelingen maken. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789024472321
1e druk
12-12-2025
Survivalgids voor leiders helpt je door je eerste honderd dagen. In die periode leg je het fundament voor je nieuwe positie als leider. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789462720831
1e druk
3-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Er is meer nodig om als leider en als mens je potentieel volledig te benutten. Dat bereik je door lichaam en geest te laten samenwerken. Meer
e-bookNederlands597 blz.9789401813020
5e druk
6-5-2025
andere uitgaves beschikbaar
Net als de IPMA ICB4 is dit boek bedoeld voor een breed scala aan doelgroepen en voor verschillende toepassingen. Het is geschreven met deze doelgroepen in gedachten. Meer