Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									4 resultaten
								
								Trefwoord: Interactieve-media
				paperbackNederlands262 blz.9789052617343
				1e druk
				7-6-2016
						
						U bent wat u deelt. Dat is de nieuwe ethiek van de wereld gecreëerd door websites als LinkedIn, YouTube, Hyves en Wikipedia. 'We-think' beschrijft de weergaloze vloedgolf van creativiteit en vernieuwing die inmiddels op gang is gekomen en onvermoede krachten herbergt.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels1030 blz.9780367670566
				3e druk
				18-12-2020
						
						andere uitgaves beschikbaar
AI is an integral part of every video game and this book helps game developers keep up with the constantly evolving technological advances to create robust AI.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels224 blz.9780393062281
				1e druk
				10-2-2008
						
						Een frisse blik op de nieuwe computerrevolutie en de komende transformatie van onze economie, maatschappij en cultuur. Goedkope internetaansluitingen zullen de maatschappij zo ingrijpend veranderen als goedkope elektriciteit ooit deed.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands200 blz.9789401474849
				1e druk
				6-4-2021
						
						De verhalen van vandaag beleef je langs verschillende kanalen tegelijk. Billie Eilish, bijvoorbeeld, is niet zomaar een muzikante, maar creëert samen met haar fans doelbewust een eigen online-universum.					 Meer