Filteren
Trefwoord
95 resultaten
e-bookNederlands9789024400522
1e druk
23-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Voor wie invloed wil uitoefenen, is vakinhoudelijke kennis alleen niet genoeg. Het succesvol onder de aandacht brengen van ICT-vraagstukken vergt specifieke 'strategische' vaardigheden. Meer
paperbackNederlands303 blz.9789490574901
1e druk
10-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
In de afgelopen twee jaar hebben we meer informatie geproduceerd dan in de 2000 jaar ervoor; denk aan alle e-mails, digitale foto's, bonuskaarten, kaarten en financiële cijfers. Meer
paperbackNederlands318 blz.9789057125102
1e druk
11-9-2020
De stormachtige ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie (AI) veranderen de wereld in rap tempo, en steeds meer menselijke taken worden net zo goed, of zelfs beter, door machines gedaan. Meer
paperbackEngels440 blz.9780195341003
1e druk
21-2-2008
This book examines the results of a major study of innovation in organizations, calling into question most of the explanations of the innovation process that have been proposed in the past. Meer
gebondenEngels288 blz.9780192848291
1e druk
5-9-2023
Rethinking Democratic Innovation takes a fresh look at diverging visions of improving democratic governance and asks whether these existing tensions could be made productive. Meer
paperbackEngels191 blz.9781787429550
1e druk
31-10-2024
Innovation in legal services remains a hot topic, yet technology adoption does not always keep up with the hype. Meer
gebondenEngels484 blz.9781800883239
1e druk
9-10-2023
Demonstrating the crucial importance of local governance in China’s development and international relations, this topical Handbook combines theoretical approaches with novel methodological tools to understand state–society relations at the local level. Meer
gebondenEngels254 blz.9781137565600
1e druk
16-12-2016
It highlights the influence of new economic realities, such as technological advances and the rise of emerging economies, on human capital and innovation. Meer
paperbackEngels276 blz.9781118504246
1e druk
19-4-2013
This book explores these insights to diagnose patterns of innovation within industries, to identify innovation opportunities, and to evaluate how firms are performing against competitors. Meer
paperbackEngels436 blz.9781118457238
1e druk
28-3-2014
This first edition of Strategic Innovation Management is an exciting new addition to the established bestselling texts Managing Innovation and Innovation and Entrepreneurship written by Joe Tidd and John Bessant. Meer
gebondenEngels241 blz.9781119240860
3-6-2016
Today, more than ever, companies need to innovate to survive. But successful innovation measured in dollars and cents is a very hard target to hit. Meer
paperbackEngels416 blz.9781398607484
2e druk
3-11-2022
Explore the technological disruptions of the logistics and supply chain industry and get step-by-step guidance to adapting business plans and strategies. Meer
gebondenEngels260 blz.9781578518210
1e druk
28-6-2010
'Winning through Innovation' maakt duidelijk waarom een focus op korte termijn succes vaak de kans vergroot op mislukkingen op de lange termijn. In tegenstelling tot veel andere boeken over innovatie, is dit boek het eerste dat voorziet in systematische, geïntegreerde instrumenten en stappen waarmee u direct aan de slag kunt voor het verkrijgen van praktische inzichten op gebied van evolutionaire en revolutionaire veranderingen in uw eigen organisatie. Meer
paperbackEngels256 blz.9781118394175
1e druk
17-9-2013
Deze uitgave herziet de rol van communicatie bij het innovatieproces als een krachtig hulpmiddel voor individuen en teams. Meer
paperbackEngels152 blz.9781506359090
1e druk
This guide helps teachers and leaders realize the potential of modern teaching and learning tools to unleash students’ passion for limitless learning. Meer
gebondenEngels368 blz.9781107088986
1e druk
4-8-2016
Rising and changing citizen expectations, dire fiscal constraints, unfulfilled political aspirations, high professional ambitions, and a growing number of stubborn societal problems have generated an increasing demand for innovation of public policies and services. Meer
paperbackEngels465 blz.9781352008791
4e druk
28-2-2020
Written by a highly regarded expert on entrepreneurship, this bestselling textbook provides an engaging and comprehensive overview of corporate entrepreneurship. Meer
paperbackEngels356 blz.9780470601747
1e druk
Succesvol ondernemen vraagt constante creativiteit. U moet in staat zijn om oplossingen te genereren en nieuwe producten of diensten voor snelveranderende markten te bedenken. Meer
gebondenEngels512 blz.9780743222099
5e druk
19-1-2003
In this renowned book, Everett M. Rogers, professor and chair of the Department of Communication & Journalism at the University of New Mexico, explains how new ideas spread via communication channels over time. Meer
51% KORTING
paperbackEngels390 blz.9780805820706
1e druk
1-9-1996
andere uitgaves beschikbaar
This volume documents the growth of a new kind of interdisciplinary teamwork that is evolving among practitioners, researchers, teacher educators, and community partners. Meer