Filteren
Trefwoord
8 resultaten
Trefwoord: Client-management
gebondenNederlands304 blz.9789013007534
1e druk
1-12-2012
Er zijn reeds vele boeken over de zin en het belang van het meten van en sturen op klanttevredenheid. Jean-Pierre Thomassen nuanceert in 'Klanttevredenheid, de zin en onzin' echter het belang van tevreden klanten en geeft aan dat tevredenheidsonderzoek wel effectief kan worden ingezet met een positieve Return on Investment. Meer
gebondenNederlands388 blz.9789001292782
3e druk
10-8-2021
Basisboek Sales biedt studenten de kennis en inzichten om zich optimaal voor te bereiden of beter te worden in een aantrekkelijke salesfunctie. Meer
paperbackNederlands488 blz.9789055163243
3e druk
14-9-2020
andere uitgaves beschikbaar
De salesfunctie wordt steeds belangrijker voor veel organisaties. Vooral daar waar de concurrentie toeneemt, individuele wensen van de klant bepalender worden en producten en diensten steeds minder het verschil maken. Meer
paperbackNederlands438 blz.9789491743795
2e druk
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek behandelt het salesvak in de volle breedte: van succesvolle salesstrategieën tot praktische gespreksvaardigheden en van een winnend salesplan tot de salesperformance. Meer
76% KORTING
paperbackNederlands248 blz.9789090405612
1e druk
19-9-2025
In 'Word een Webdesign Master' lees je hoe je een succes maakt van elk webdesignproject, van de eerste kennismaking tot de lancering én daarna. Niet door harder te werken maar slimmer. Meer
paperbackNederlands368 blz.9789024439102
1e druk
31-3-2021
andere uitgaves beschikbaar
Wie dit boek leest, staat steviger in zijn schoenen, kan zich beter profileren in de consultingmarkt en kan gemakkelijker opdrachten binnenhalen. Meer
gebondenEngels288 blz.9781119834380
1e druk
13-6-2022
The book emphasizes the use of best evidence as you work through problem-solving data analysis techniques that address the common challenge of imperfect and incomplete information. Meer
paperbackNederlands368 blz.9789401620499
1e druk
14-9-2023
Geen maximum is het geheime dagboek van een makelaar die in het absolute topsegment van Londen werkt, gebaseerd op zijn populaire columns uit de Financial Times. Meer