Maar wij hebben toch geen klanten

Klantgericht organiseren in social profit

Paperback NL 2023 1e druk 9789464759181
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis

Samenvatting

Heb je je ooit afgevraagd waarom socialprofitorganisaties zo zelden in erelijsten van klantgerichte organisaties voorkomen? Zijn ze dan niet klantgericht? Of zijn patiënten, bewoners, cliënten, burgers… simpelweg geen klanten? Toch wel! Dit boek breekt een lans voor klantgericht werken en organiseren in social profit, en verkent wat klantgerichtheid kan betekenen in sectoren zoals zorg, welzijn, bestuur en onderwijs. Via inspirerende voorbeelden uit de profitsector ontdek je hoe je (steeds) waardevol(ler) kunt zijn voor je klanten. Bovendien leer je hoe je klantgerichtheid kunt cementeren in het organisatieontwerp: van leiderschap tot procesontwerp, van kwaliteitszorg tot communicatie. Want achter elk mooi verhaal schuilt een mens, maar achter honderd mooie verhalen schuilt een systeem.

Specificaties

ISBN13:9789464759181
Taal:NL
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:615
Uitgever:Owl Press
Druk:1
Verschijningsdatum:8-5-2023
Hoofdrubriek:Algemeen management

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Maar wij hebben toch geen klanten