

Terence T. Burton is President of The Center for Excellence in Operations, Inc. (CEO), a management consulting firm headquartered in Bedford, New Hampshire with offices in Munich, Germany.
Meer over Terence BurtonAccelerating Lean Six Sigma Results
How to Achieve Improvement Excellence in the New Economy
Gebonden Engels 2011 1e druk 9781604270549Samenvatting
De regels voor verbeterinitiatieven in de nieuwe economie zijn snelle inzetbaarheid en duurzame resultaten. 'Accelerating Lean Six Sigma Results' biedt praktijkvoorbeelden voor de richting van deze verbeteragenda voor een gerichte en snelle implementatie en een aanpak van schaalbare Lean Six Sigma voor het snel bereiken van resultaten, rendement op investeringen en groei van het marktaandeel.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Acknowledgments
About the Author
PART 1: Accelerating Lean Six Sigma Results-The C-Level View
1. Improvement Excellence: The Missing Factor
2. Scalable Improvement 2010 and Beyond: Rapid Deployment and Rapid Results
3. Lean Six Sigma Accelerators
PART 2: How to Achieve Rapid Results with the 10 Lean Six Sigma Accelerators
4. Lean Six Sigma Accelerator #1: Strategic Leadership and Vision
5. Accelerator #2: Robust Deployment Planning
6. Accelerator #3: Provide Customized Education and Development
7. Accelerator #4: Communicate, Communicate, Communicate
8. Accelerator #5: Launching with the Best in Mind
9. Accelerator #6: Provide Strong, Extensive Mentoring Support
10. Accelerator #7: DMAIC the Deployment Process Regularly
11. Accelerator #8: Accelerate Individual Project Paths
12. Accelerator #9: Complete the C in DMAIC
13. Accelerator #10: Practice Concurrent Continuous Deployment
PART 3: Next Generation Lean Six Sigma: The Intersection of Leadership, Innovation, and Enabling Technology
14. Greatest Opportunities: Transactional Business Process Improvement
15. The Intersection of Leadership, Improvement, and Technology
Epilogue
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan