,

What's the Big Idea

Creating and capitalizing on the best management thinking

Gebonden Engels 2003 9781578519316
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Dit boek laat zien hoe u de beste nieuwe managementmethoden in de praktijk kan brengen in een organisatie en er uw voordeel mee doet. Er komen verhalen en echte gegevens van een onderzoek van 100 'ideeën-uitwerkers'.

Specificaties

ISBN13:9781578519316
Trefwoorden:creativiteit
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:240
Druk:0
Hoofdrubriek:Algemeen management

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Interviews en artikelen (1)

column
Bikkie dier, hutspots en bik friesen
Hans van der Loo 6 mei 2008 De wereld is een schouwtoneel, zeker als het om management consultancy gaat. Buitenstaanders weten natuurlijk allang dat het gros van wat daar gebeurt weinig meer is dan ordinaire windhandel. Dat neemt niet weg dat de beoefenaren van het vak zichzelf uiterst serieus nemen.

Over Thomas Davenport

Thomas Hayes (Tom) Davenport Jr. (New York City, 17 oktober 1954) is een Amerikaans academicus en auteur, gespecialiseerd in analytics, business process innovation, knowledge management en artificial intelligence. Hij is momenteel de President's Distinguished Professor in Information Technology and Management aan Babson College, een Fellow van het MIT Initiative on the Digital Economy, mede-oprichter van het International Institute for Analytics en een Senior Advisor van Deloitte Analytics.

Andere boeken door Thomas Davenport

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        What's the Big Idea