Winning Market Leadership
Strategic market planning for technology-driven businesses
Gebonden Engels 2000 9780471644309Samenvatting
Strategische planning is een zeer complexe taak in sectoren die sterk afhangen van technologie en innovatief vermogen. De door technologie aangedreven omgeving van bedrijven die in dergelijke bedrijfstakken opereren is onderhevig aan sterke concurrentie en voortdurende verandering. Planning moet snel gebeuren en ook vaak. 'Winning Market Leadership' doet een nieuwe benadering uit de doeken van strategische marktplanning. Het verschaft een aantal systematische en geïntegreerde processen voor het evalueren van marktkansen en het ontwikkelen van strategieën in geselecteerde markten. Met behulp van de concepten die worden besproken zijn een aantal ondernemingen erin geslaagd sneller te plannen en eerder een cash flow te genereren op investeringen en hebben zij aan flexibiliteit gewonnen.
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan